Algemene voorwaarden
Wanneer je een Photo Booth bij ons huurt, zou je akkoord moeten gaan met de algemene voorwaarden.
Algemene Voorwaarden – Smile4Booth Photobooth Verhuur
1. Reserveringen en Annuleringen
2. Bezorging, op- en afbouw
3. Benodigde Ruimte
4. Weersomstandigheden & Bescherming
5. Fotobestanden
A. Online Fotogalerij
B. Foto’s op Social Media
C. Bepalingen van verhuur en aansprakelijkheid
1. Reserveringen en Annuleringen
Alle reserveringen zijn voor een huurperiode naar keuze (tenzij anders overeengekomen). Extra uren kunnen worden toegevoegd voor €45,00 per uur, tenzij schriftelijk of per e-mail anders overeengekomen voorafgaand aan de verhuurperiode.
Het overeengekomen totaal bedrag dient 14 dagen voor het evenement/feest overgemaakt te worden aan de verhuurder (Smile4booth) Na betaling reserveren wij de datum en tijden van het evenement/feest.
De foto frames worden door onze design afdeling gepersonaliseerd. Je kunt je wensen voor de ontwerpen doorgeven. Hierna ontvang je uiterlijk 7 dagen voorafgaande het evenement 1 of meerdere concepten.De eerste keer is de personalisatie gratis, de 2,3 en 4e keer wordt er een bedrag van 20,- in rekening gebracht voor het aanpassen van de ontwerpen.
We hopen natuurlijk niet dat een reservering geannuleerd hoeft te worden. De betaling van het totaal bedrag om de datum en tijden te garanderen. We houden de gekozen datum vast, hierdoor kunnen wij geen andere boekingen op deze datum aannemen.
We hopen natuurlijk niet dat een reservering geannuleerd hoeft te worden. Mocht dit nodig zijn dan is dit geheel kostenloos tot 30 dagen voor de reserveringsdatum. De betaling wordt volledig binnen 7 werkdagen teruggeboekt. Na 29 dagen is annuleren nog steeds mogelijk, echter houden wij dan 50% van het totaalbedrag bedrag in gezien dit de inmiddels verichte werkzaamheden weerspiegelt en het vasthouden van de datum, lees; het
missen van nieuwe reserveringen.
* Annuleren meer dan 30 dagen voorafgaande aan het event - het volledige bedrag wordt teruggestort s verschuldigd aan de huurder.
* Annuleren 30 - 20 dagen voorafgaande aan het event - 50% van het totaal bedrag wordt teruggestort of is verschuldigd aan de huurder.
* Annuleren 14 dagen voorafgaande aan het event - 80% van het bedrag wordt teruggestort of wordt verschuldigd aan de huurder.
* Annuleren 7 dagen voorafgaande aan het event - het volledige bedrag wordt in rekening gebracht.
2. Bezorging, op- en afbouw
De bezorging, op- en afbouw van de Smile4Booth photobooth is bij de overeengekomen verhuurprijs inbegrepen, met uitzondering van de Waddeneilanden (hiervoor worden gemaakte reiskosten doorberekend). In de meeste gevallen arriveert verhuurder 30 minuten voorafgaand aan de afgesproken starttijd van de huurperiode. De photobooth zal worden opgebouwd in de overeengekomen ruimte. De photobooth zal na beëindiging van de huurperiode, tenzij schriftelijk of per e-mail anders overeengekomen, direct worden afgebouwd en verwijderd. Hierdoor verzekert verhuurder zich ervan dat buiten de verhuurperiode, waarin huurder aansprakelijk is, geen beschadigingen kunnen worden toegebracht aan de photobooth.
Huurder van een photobooth op een eerder tijdstip bezorgen en opbouwen of op een later tijdstip afbouwen en verwijderen tegen een meerprijs, welke schriftelijk of per e-mail is overeengekomen tussen verhuurder en huurder voorafgaand aan het evenement. Huurder is aansprakelijk voor beschadiging aan de photobooth, waaronder diefstal van items, ten tijde van de overeengekomen huurperiode.
3. Benodigde tijd
Huurder zorgt ervoor dat verhuurder minimaal 30 minuten voor de start van de huurperiode beschikbaar heeft voor de opbouw van de photobooth en apparatuur en de afstelling hiervan. Er dient ook voldoende tijd beschikbaar te zijn na afloop van de huurperiode, inclusief verlengingen, voor afbouw van photobooth en apparatuur. Afbouw op een volgende dag is mogelijk tegen een meerprijs, welke schriftelijk of per e-mail moet zijn overeengekomen tussen huurder en verhuurder. Huurder is aansprakelijk voor alle schades aan de photobooth en/of diefstal van items die plaats vinden ten tijde van het achterlaten van de apparatuur voorafgaand of na afloop van de overeengekomen huurperiode tijdens het evenement. Er worden €0,35 reiskosten vanaf 10km buiten Assen gerekend.
4. Weersomstandigheden & Bescherming
Indien het evenement buiten wordt gehouden dan dient huurder te zorgen voor voldoende bescherming voor de photobooth. Indien huurder onvoldoende bescherming voor de photobooth kan bieden, dan behoudt verhuurder het recht om de overeenkomst ter plekke te annuleren zonder restituering van reeds betaalde bedragen. Benodigde condities omvatten, maar zijn niet beperkt tot een vlakke en horizontale vloer (geen vuil, steentjes en andere ongelijke materialen), bescherming van de photobooth en elektronische apparatuur tegen regen en andere weerelementen, zowel van boven als van de zijkanten. Verhuurder behoudt zich het recht op om de dag van de verhuur, zonder restituering van reeds betaalde bedragen, de verhuurperiode te annuleren indien niet aan bovenstaande voorwaarden wordt voldaan (tenzij schriftelijk of per e-mail anders is overeengekomen voorafgaande aan het evenement).
Tijdens de herfst, winter en vroege voorjaar moet de photobooth, tenzij schriftelijk of per e-mail anders overeengekomen, binnen geplaatst worden.
5. Fotobestanden
Na afloop van de overeengekomen huurtijd of in daaropvolgende dagen (per aanvraag) wordt een online live gallery of zip file met daarop alle gemaakte content overhandigd aan de huurder. (indien de drop off booth is gekozen)
A. Online Fotogalerij: Indien deze optie is opgenomen in het overeengekomen pakket, zal verhuurder zorg dragen voor de online gallery. En zorgt dat deze link terecht komt bij de huurder (indien deze optie is gekozen, een online gallery of zip file van alle bestanden bedraagt €10,00)
B. Foto’s op Social Media: Verhuurder is niet verantwoordelijk voor materiaal wat wordt geplaatst op Social Media, waaronder, maar niet beperkt tot, Facebook, Twitter en Instagram. Huurder dient vooraf toestemming te krijgen van gebruikers van de photobooth voor het plaatsen van de foto’s op Social Media, of gebruikers van de photobooth kenbaar te maken van het plaatsen van foto’s op Social Media.
D. Bepalingen van verhuur en aansprakelijkheid
Verhuurder zorgt voor de beschikbaarheid van een photobooth tijdens de overeengekomen huurdatum. Als, voor welke reden dan ook, een photobooth niet kan worden geleverd op grond van deze overeenkomst, dan is de maximale aansprakelijkheid van verhuurder het terugbetalen van de tot dan reeds door verhuurder ontvangen betalingen. Indien alleen gedeeltelijke diensten zijn geleverd door verhuurder, dan dient verhuurder de ontvangen betalingen naar rato te restitueren.
Huurder gaat akkoord dat verhuurder niet aansprakelijk is voor en schadeloosstellingen van alle schades, verliezen of claims van lichamelijk letsel en beschadigingen aan eigendommen die gebeuren in of voortkomen uit verhuurders nakoming van deze overeenkomst.
Huurder gaat akkoord aansprakelijk te zijn voor alle schades toegebracht door de huurder, zijn/haar gasten, genodigden, medewerkers, onafhankelijke contractors en andere agenten onder verantwoordelijkheid van de huurder aan apparatuur en eigendommen van verhuurder en de schadeloosstelling hiervan. De huurder dient verhuurder binnen 7 dagen na het evenement schadeloos te stellen, zodra de schade is beoordeeld en de huurder op de hoogte is gesteld van de gemaakte kosten.
De overeenkomst (het aanvaarden van diensten) vormt de gehele overeenkomst tussen verhuurder en huurder en vervangt alle eerdere gemaakte mondelinge, schriftelijk en andere overige overeenkomsten gemaakt tussen beide partijen. Deze overeenkomst kan alleen schriftelijk worden gewijzigd en door verhuurder en huurder worden ondertekend.
Veel gestelde vragen
Wat kost het huren van een Photo booth?
Bij smile4booth huur je al een betaalbare photobooth vanaf €149! Het hangt af van welk pakket je kiest, mocht je ook willen printen kost het huren van een photobooth €299 voor 2 uur. Wil je alle content digitaal ontvangen en niet printen kost het huren €149 voor 2 uur. Extra opties zoals: een uur langer huren- €45 per extra uur. Photobooth props - €20
Hoe ontvang ik de content? (Foto's, gifs en boomerangs?)
Je ontvangt de content direct na het maken via airdrop, email, sms of door een qr code te scannen. Ook is het mogelijk om de foto's te laten printen.
Bezorgen jullie door heel Nederland?
Ja! Wij vragen kilometervergoeding, €0,35 per km. Wij leveren door heel Nederland.
Is er stroom nodig op de locatie?
1 stopcontact is genoeg voor de photobooth, indien er geen stopcontact aanwezig is in de buurt beschikken wij over een verlengsnoer van 10 meter lang.
Is er een medewerker aanwezig om de gasten te assisteren bij de photo booth?
Ondanks het gemakkelijke en gebruiksvriendelijke systeem van de photobooth krijgen wij soms de vraag of er iemand aanwezig kan zijn voor uitleg en ondersteuning bij het maken van foto’s. Dit is zeker mogelijk. De kosten hiervan zullen eenmalig €45 extra bedragen
Hoelang duurt het opbouwen van de photo booth?
Door onze compacte en gebruiksvriendelijke photobooth duurt het opzetten maximaal een kwartiertje!
Mag ik zelf de photo booth frames ontwerpen?
Ja dat kan! Als je een schets, bedrijfslogo, bepaalde tekst, naam of speciefieke kleuren opstuurt kunnen wij deze toepassen op het foto frame!
Mag ik zelf de huurtijd bepalen?
Dat mag! De Photobooth pakketten beginnen bij 2 uur huur. Voor elk extra uur betaal je €45 extra. De maximale huurtijd is 24 uur.
Is de photobooth geschikt in donkere ruimtes?
Ja! Er is een profesioneel licht ingebouw in de photo booth, deze heeft een gepersonaliseerde kleur. Zodra er een foto, gif of boomerang gemaakr wordt veranderd dit licht in een vel wit licht waardoor er altijd genoeg licht is!
Hoeveel foto's kan ik printen
Bij de optie ‘direct printen' zitten 400 prints inbegrepen. Dit meestal genoeg voor 700 gasten!
Zijn 400 prints niet voldoende? Dan kun je een extra print rol bijkopen voor 45,- Hier zitten weer 400 prints bijinbegrepen
Bezorgen jullie de Photobooth overal in Nederland?
Ja! Wij bezorgen en installeren de photobooths door heel Nederland en België! Vanuit Assen wordt er €0,35 gerekend per km